مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 13:352023-10-27سياسي

امپراطوری رسانه ای غرب در برابر مظلومیت مردم غزه شکست خورد


امپراطوری رسانه ای غرب در برابر مظلومیت مردم شکست خورد زیرا مظلومیت آنان در کل جهان پیچیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از بروجرد، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد گفت: رزمندگان فلسطین ضربه ای ترمیم نشدنی به رژیم صهیونیستی وارد کردند و آمریکا و انگلیس در حال دادن تنفس مصنوعی به رژیم اسراییل هستند، پیروزی از آن ملت مظلوم فلسطین است.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده گفت: این نوجوان درسی بزرگ به دشمنان داد و دشمنان فهمیدند که ملت ایران با داشتن این جوانان و نوجوانان شکست ناپذیر است.

حسینی افزود: همه تلاش های دشمنان برای ناامید کردن جوانان و نوجوانان ناکام مانده و فرزندان ایران اسلامی غیرتمند و ولایتمدار هستند.

وی با اشاره به سالروز شهادت آرمان علی وردی افزود: شهید آرمان یک طلبه مخلص بود که در راه خدا گام برداشت، او زیر شکنجه اغتشاشات گران حاضر به توهین به ولایت و رهبری نشد و جان خود را در راه دفاع از ولایت فدا کرد، دشمنان از این جوانان می ترسند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به دیدار با  رییس شورای انقلاب فرهنگی و وزیر آموزش و پرورش گفت: از وزیر آموزش و پرورش درخواست کردیم که از نیروهای بومی برای آموزش و پرورش شهرستان استفاده شود، آموزش و پرورش با کمبود تجهیزات روبرو ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امپراطوری رسانه ای غرب در برابر مظلومیت مردم غزه شکست خورد

امپراطوری رسانه ای غرب در برابر مظلومیت مردم غزه شکست خورد